Een dagje bij Elisa

by - mei 07, 2013


Gisteren was het weer zo'n gezellig dagje, een dagje bij Elisa.  Gelukkig was het erg mooi weer en konden we lekker van het zonnetje genieten in de tuin. Dubbel genieten voor mij want ik heb helaas geen tuin. Alle groeiende en  bloeiende stekjes en bloemen die ik normaal op de foto zie werden nu in het echt gezien, zelfde als voor haar borduurwerk Balcony.  Natuurlijk had ik ook een borduurwerk mee, Her Special Place, en kon Elisa de vorderingen van een aantal maanden zien. 






Voor de middag had ze speciaal een lekkere lunch klaar gemaakt, waarvan de wraps
zeker weten  een keertje nagemaakt worden! ^^ 
Na het eten en geklets besloten we om een rondje winkelcentrum te doen. Met de vraag
of ik eventjes mee naar de dierenwinkel wilde 'Tuurlijk'! haha dat hoef je mij geen twee keer
te vragen hoor ;) Buiten stonden twee papegaaien, een leuke foto moment.


De dag werd afgesloten met nog meer leuke gesprekken, gelach en een heerlijk ijsje.
Helaas was het weer tijd om naar huis te gaan, een lange reis van 3,5 uur mede dankzij
de vertraging die ik had. Gelukkig had ik mooie muziek, een haakwerkje en de Happiness mee.
 Een lange reis, maar elke keer is het weer dubbel en dwars waard. Een gezellige dag in ons
 geheugen met leuke foto's als aandenken..  Tot de volgende keer! =)


You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een super leuk blogje, het was zeker heel erg gezellig, ik ben zelf een beetje verbrand ;)

    Hele leuke foto's hebben we hier aan overgehouden! Zeker een leuke herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michelle.
    Wat een leuk verslag. En leuk die foto,s erbij.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk, jij hebt een "duoblog" met Elisabeth! Je hebt een mooi blog en geweldige foto's gemaakt. Leuk om te zien.
    Groetjes Mirjam Kakelbont

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een gezellig dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥