Einde van April en het begin van Mei

by - mei 05, 2013


 Met al die haakopdrachten worden de kaartjes wel eens vergeten. De benodigde kaarten
voor jarigen of zieken worden dan vaak nog snel even gemaakt omdat ik  liever geen
kant-en-klare kaarten wil kopen.Toch zijn er voor de maand April weer 5 kaarten gemaakt.
Hieronder zie je kaart 4 en 5.  Kaart 4 wacht nog op een eigenaar en kaart 5 was om mijn
vriendin sterkte en succes met de laatste loodjes van haar zwangerschap te wensen.


En de eerste kaart voor Mei is ook al weer gemaakt, eentje die ik liever niet wil
versturen want een Beterschaps kaart betekend altijd iets naars.  Hopelijk fleurde 
deze kaart  Elisa een beetje op, na haar akelige val op haar werk.



details van de kaart..

De laatste tijd kriebelt het wel weer om een kaartje te borduren, dus niks snel- snel maar 
uitgebreid steekje voor steekje zetten. Lijn voor lijn. Één keer raden wat ik vanavond
ga doen ^^




You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik was heel verbaast toen meneer F met het kaartje aan kwam, hij hang hier nu op de deur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michelle.
    Wat zijn de kaarten mooi. Ik vind de kaart van mei heel erg mooi. Echt lente.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥