Roze bloemblaadjes

by - mei 22, 2013


 Dat het de laatste tijd veel regent hoef ik denk ik niemand te vertellen, dat we hier allemaal
niet zo blij mee zijn ook niet. Maar weet je wie hier wel blij mee is? De planten. Ons saaie
balkonnetje fleurde wij vorig jaar al op met twee plantenbakken. De Rhododenderon en 
Campanula hebben de winter overleefd maar bleven heel zielig ons aanstaren. De zon die af 
en toe erdoor kwam gecombineerd met fris regenwater hebben dit wel veranderd..


Langzaam zag je de knoppen ontwikkelen. Eerst kwamen er een paar blaadjes
naar buiten gevouwen om de frisse lucht te verwelkomen en later fleurden deze 
mooie, grote bloemen ons balkon! Het is snel gegaan, een mooie ontwikkeling..


Eentje die voor veel kleur en plezier zorgt 

You May Also Like

11 Reacties

  1. great photos!! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé..waarom zie ik jou niet meer op mijn bloglijst? Gelukkig sta je op mijn blogroll dus zag ik dat je een nieuw blogje had. Ik word ook zo vrolijk van deze kleuren bloemen, leuk hé..getuinier op je balkon. Ik geniet er ook zo van! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je balkonnetje ziet er lekker vrolijk uit,
    de rhododendron ziet er prachtig uit, met zn felle roze kleur.
    Hier helaas nog niet veel kleur... maar het weer is er ook nog
    niet naar om lekker buiten te genieten. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he opeens allemaal kleur in de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi balkonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt gezellig als je steeds meer kleur ziet verschijnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Michelle. Jouw rectie die je laatst geplaatst had op mijn blog is weg. Dat komt omdat ik ff op Google+ zat met de pagina en reacties. Maar dat beviel niet zo dus heb ik het terug gezet maar alle reacties die in die tijd kwamen zijn verdwenen.
    Ik heb het dus niet zelf verwijderd maar dat ging vanzelf. :o(

    Wat een mooie foto's.
    Gezellig hè, zo'n balkon ziet er meteen fleurig uit zo.
    Dit zijn vaste planten waar je lang plezier van kunt hebben.
    Nu de ☼ nog

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa...de natuur gaat zo als een speer! Mooi om te zien! Elke keer verbaas ik mij erover hoe hard het gaat & hoeveel kleur er weer bijkomt. Mooi om daar bij stil te staan! Ik vind de kleur van je bloemen erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥