Concert Lacrimas Profundere

by - mei 24, 2013

Wie mij wat langer volgt weet dat ik niet van popmuziek houd maar dat ik het meeste
naar Rock en Metal luister. Natuurlijk is dit een heel breed begrip met duizenden bands.
Zo luister ik al jaren HIM, dat weten jullie ondertussen al wel. Lacrimas Profundere is 
geen nieuwe vondst maar ook al een liefde die ik een paar jaar geleden leerde kennen.
Twee jaar terug speelde ze live bij de Elf Fantasy Fair en dat was mijn eerste concert van
hun, gisteren was de tweede. Dit keer niet snel tussendoor maar echt als hoofd optreden.



Voor zoiets heb ik graag wat over en zo reden we in een klein anderhalf uurtje naar
Bochum. Een oude fabriek die omgebouwd was tot concert gebouw. Een mooi underground
sfeertje hing er. Iets waar ik heel erg van houd. Op een paar technische probleempjes ( de vocals
kon je jammer genoeg niet altijd boven de gitaren horen) was het een mooie avond! Met een 
leuke sfeer, getalenteerde en knappe muzikanten en natuurlijk mijn bandje, Lacrimas!



En het leukste was, ik stond bijna helemaal vooraan! ^^ Hier ga ik nog dagen 
van genieten. Wachtend tot hun nieuwste CD uitkomt, Antiadore. Een mooie
avond om te herinneren en ik heb gelijk weer een doel behaald van mijn Life List!
'Nog een concert van Lacrimas Profundere meemaken'

Ik wens iedereen alvast een heel mooi weekend, hier zal nog heel veel
Lacrimas Profundere worden gedraaid 






You May Also Like

3 Reacties

  1. Super dat je heerlijk naar je muziek optraide kon gaan :D En helemaal top dat je voor aan stond dat is natuurlijk helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥