Fall Fairy

by - mei 26, 2013


Al een flinke tijd had ik telkens geen zin om te borduren.
Niets voor mij, want eigenlijk borduurde ik elke dag wel
een stukje! De ene dag uren en de andere dag maar een half
uurtje. Maar iedere dag werd er geborduurd. Ik denk dat ik
mijn Stitching bug verloor omdat ik Her Special Place zo
graag af wilde hebben. Ik besteedde al mijn tijd aan haar, ook
als ik er eigenlijk geen zin in had. Toen ik dit besefte heb ik
haar in de handwerk koffer laten liggen en een werkje opgepakt
die niet af moest.  Maar gewoon omdat ik daar zin in had.
En het werkte, in een paar dagen tijd heb ik weer meer geborduurd
dan in de afgelopen 3 weken! Zo zie je maar, het is echt een
hobby en het moet geen verplichting worden. Wanneer Her
Special Place  nu afgemaakt zal worden kan ik geen antwoord
op geven want ik ga eerst heerlijk verder met de Fall Fairy..





Ik zit nu ongeveer op de helft van deze bladzijde. Nog een stuk en dan is de tweede rij ook weer af.
Langzaam komt er steeds meer te voorschijn. Het is nu de beurt aan het tapijt van bladeren en het
andere gedeelte van de boomstam met paddenstoelen..


You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooi hoor, ik heb nog nooit geprobeerd te borduren, maar het lijkt me leuk om eens te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ziet er echt super uit. Je bent al ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk is dit Michelle.
    Iedere dag een beetje doen dan komt het vanzelf een keer af.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Michelle,

    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, het is een hobby en moet vooral een hobby blijven, anders wordt het "werken" (hoewel ik mijn werk doodgraag doe ;)).

    Groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout, fall fairy is fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heeft dit werk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren. Het is beter om gewoon het borduurwerk te doen waar je zin in heb. Of flink rouleren. Ik ben blij dat je draai in het borduren weer hebt terug gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, ziet er al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥