Pinkster weekend in foto's

by - mei 20, 2013




Heerlijk gewandeld  de natuur zie je helemaal opleven na al die regen   het mos vond ik ook erg
mooi   kleine Budew is overleden op een leeftijd van 2.5 jaar. Hij was de laatste hamster die ik had
en er komen voorlopig ook geen anderen weer  lekker aan het haken geweest   een mooie bos 
bloemen van mijn zus gekregen, Eustoma of Lisianthus heten ze. Wat een prachtige kleur hebben 
ze he!  Voor het eerst in twee weken heb ik weer een borduurwerkje opgepakt, de Fall Fairy 

Een fijn weekend met bezigheden die ik het liefste doe: wandelen in de natuur, handwerken
en tijd met mijn vriend en dieren doorbrengen Helaas hebben wij nu dus een huisdiertje
minder maar dat zat er aan te komen met een leeftijd van 2.5 jaar .. R.I.P Budew.


Zijn jullie ook in de natuur geweest om de geur van passgevallen regen op 
te snuiven? Of toch maar liever binnen gebleven?




You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat heb je een mooie collage gemaakt van je pinksterweekend! Zou mijn favoriete weekend kunnen zijn :) Mooie sfeerfoto's!

    En bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heerlijk weekend zo te zien en ik was ook lekker buiten! je vindt dezelfde dingen leuk als ik..bij elke foto zit ik te smullen! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik heb gisteren lekker genoten van mijn vrije dagje na een hele drukke werkweek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk overzichtje :-) Ik ben dit weekend naar België geweest, voor 't eerst in 3,5 maand tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een heerlijkheid zeg :D Ik heb een verjaardag gehad, zijn even over de creatieve markt gestruind en toen naar vriendjeliefs zus tijdelijk vakantiehuisje kijken midden in de natuur. Van een afstandje dus ook genoten & lekker door de gras gelopen tijdens t struinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt als een heel leuk weekend !
    jammer dat je hamster is overleden want hij ziet er op de foto heel lief uit :(

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥