Knuffeldoekjes

by - mei 18, 2013

 Het beginnetje van deze leuke knuffeldoekjes kon je al in dit logje spotten.
In de trein werden de eerste rijen gehaakt, een lekker patroon voor wanneer je 
iets tussendoor wilt haken zonder veel tellen en als je weinig materiaal wilt meenemen.


En ze worden zo leuk! En omdat ze zo leuk zijn ga ik er nog veel meer maken! Nieuwe
kleurencombinaties werden bedacht en daarvoor werden er ook bolletjes wol gekocht.
Deze knuffeldoekjes zullen steeds in tweetallen gemaakt worden, telkens twee duo's met
andere kleurtjes en andere diertjes. Wordt vervolgt dus ^^ 



You May Also Like

12 Reacties

  1. Hihi... superschattig!!!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattige knuffeldoekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een leuk kraamcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt leuk! Bijzondere ogen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn veiligheidsoogjes, je hebt ze tegenwoordig in heel veel soorten. Van katten tot uilen oogjes, tot bruin en blauw.
      Ze maken de knuffeltjes echt af vind ik..

      Verwijderen
  5. Oh deze vind ik ook weer zo schattig... Super leuk als cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes! Idd heel leuk om ze als duo (of trio!) te maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze super leuk, vraag me alleen wel af met die oogjes en kleine kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk zijn ze!
    Zeg, ik volg je wel hoor, alleen krijg ik je niet in mijn bloglijst, wel op mijn dashboard, ik loop dus soms een beetje achter!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥