Tweede paasdag..

by - april 01, 2013


Een dagje waar we samen thuis zijn en geen afspraken, toetsen of andere planning hebben. Alleen het huishouden
en genieten van de lentezon waar we zo lang op hebben moeten wachten. Het huis is weer lekker fris en schoon
en alle troepjes zijn opgeruimd. Wel makkelijk hoor zo'n klein huisje, binnen een paar uur heb je ook echt van onder
tot boven schoon ^^ Een hele middag nog zonder planning.

Dat betekend tijd om heerlijk te borduren. Dit keer werd de
Fall fairy er weer eens bij gepakt. Na al die tijd begon ik
haar te missen. Her Special Place begint nu te vervelen, hoe dichtbij ik ook ben. Dus na 3 maanden mocht de fairy weer uit de handwerk koffer komen. De symbolen en kleuren herken ik nog, net zoals de mooie, fijne kruisjes.
Al was dit wel weer wennen in het begin. 


Het resultaat na een klein uurtje borduren. En ik ga nog lekker even door...


You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een monnikenwerkje, hier moet je geduldig voor zijn!!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurwerk is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, af en toe moet je gewoon eventjes afwisselen. Fijn dat je een leuke dag had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig werk, mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hé, zo'n daagje borduren. Ik heb ook weer heel wat kruisjes gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad wennen he zo'n werk, maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. t wordt prachtig, heerlijk zo'n dagje! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥