Ons 'Paas' weekend

by - maart 30, 2013



Zoals ik al eerder schreef hebben wij niets met Pasen. Het geeft ons een vrije dag..
Een lekker lang weekend die we samen gaan doorbrengen. Het leven van een student en
samenwonende gaat natuurlijk wel gewoon verder. Zo is de zolder weer super netjes en
werden alle overbodige spullen naar de kringloop gebracht. De kasten staan weer vol met
eten en wat extra lekkere dingentjes werden in huis gehaald. Ook werd er weer eens wat
tijd in de keuken doorgebracht, een zelfgemaakte Cheesecake met kersen topping is het 
resultaat. Een gewoon weekend dus, om lekker het huis op te ruimen en van elkaar
te genieten. Als het weer wil meewerken zoeken we het bos op, maar als ik zo naar buiten
kijk, krijgen we nog veel meer sneeuw. Dan maar de lente naar binnen brengen..

Zo staat dit boeketje van Narcissen al een weekje op tafel, af en toe maak ik nog wat 
leuks met bloemen of planten. Zo heb ik toch nog wat aan mijn opleiding in de 
bloemsierkunst. Naast alle klusjes staat ook borduren en haken op de planning, het 
werkje genaamd 'Mysterious Stitches' schiet al lekker op en is bijna af..

Ik wens iedereen een heel gezellig (paas) weekend toe



You May Also Like

8 Reacties

  1. dat worden vast heerlijke dagen, mooie bloemen! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemen!
    Voor mij is dit helaas geen lang weekend want ik werk gewoon hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie bloemen, lekker fleurig

    groetjes sannie
    ps: fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boeketje 'zon' in huis! Geniet op jullie manier van de paasdagen!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij toeval kom ik op je blog, gezellig veelzijdig blog heb je! En je bloemen... mooi! Wat kleur kunnen we nu wel gebruiken..!
    Groetjes en een fijne tweede paasdag!

    Je bent ook welkom op mijn blog: www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥