Inspiratie: Handwerk benodigdheden opbergen

by - maart 28, 2013

Iedere haakster of borstuurster heeft gewoon veel benodigdheden, dat is een feit.
Vele laadjes, boxen of kasten zijn gevuld met patronen, papiertjes, wol en ander frutsel spul.
Hoe mijn wol is opgeborgen kan je hier al lezen, niet heel chic maar wel effectief.

Omdat ik het altijd leuk vind om bij een ander te spieken, heb ik een paar leuke ideeën
voor opbergen opgezocht, speciaal voor knutsel spullen. 


Zo' handige kast voor al je handwerk spullen lijkt mij wel ideaal! ( v.l.n.r foto 4)
Wat een leuke en creatieve oplossingen bedenken sommige mensen toch, ik ga weer
heerlijk verder zoeken naar andere inspiratie-gevende-foto's 



You May Also Like

8 Reacties

  1. o, dat is handig.

    leuk gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig en georganiseerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dit! Die kast is inderdaad super! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hallo Michelle
    Dat is een leuke oplossing en ziet er heel leuk uit

    Groetjes Ans Hesselmans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sieht sehr praktisch aus und man hat immer alles zur Hand...super!
    Liebe Grüsse und schöne Ostern wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedabkt voor je lieve reactie, Michelle!

    Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend toe! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥