Een uilige bestelling

by - maart 27, 2013


Herinneren jullie je deze leuke uil nog? Ik kreeg nog een verzoekje..
Normaal haak ik voor vriendinnen, familie of gewoon voor en verjaardag of feest maar ik kreeg 
nu gewoon een (betaalde) bestelling! Een mevrouw spaart uilen en zag deze op mijn facebook 
voorbij komen en bestelde er gelijk twee. Hoe leuk is dat? Gewoon mijn eerste bestelling binnen
gekregen, en ook nog eens van iemand die ik helemaal niet ken. Toch wel een beetje trots ^^

Onderstaand uiltje kwam hier al eens voorbij voor het Poekie Project maar ik vond hem zo
leuk dat ik een tijdje geleden er ook eentje voor mijzelf haakte, voor aan de sleutelbos.


Zoals jullie al zien, ondanks dat ik veel thuis zit door mijn rug, stilzitten doe ik niet :)
Zo staat er ook weer een nieuwe kopfoto, eentje waar mijn stijl niet in is verdwenen maar die
wel geschikter is voor de lente. Mijn geliefde Cherry blossoms heb ik er ook in kunnen verwerken.
Hier en daar zullen nog wat kleine aanpassingen gebeuren maar voor nu ben ik tevreden..

Nog een fijne middag iedereen <3

You May Also Like

11 Reacties

  1. De uiltjes zijn zo lief geworden, wat leuk van een onbekende een bestellig krijgen. Dat is zeker iets om trots op te zijn. Leuk dat je je blog ook veranderd heb, heb ik gisteren toevallig ( in een beetje het zelfde thema) ook gedaan. Veel plezier met haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet leuk zijn om iets te maken op bestelling. En ze zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke haaksels Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker om trots op te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super voor jou! Ze zijn dan ook geweldig!
    Waarschijnlijk volgen nog wel bestellingen, daar twijfel ik niet aan!!!!

    Grtjs, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lieverds weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zeg! Je header is ook weer erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor ! Haak ook maar maak meestal sieraden en gehaakte kettingen !
    vind de kaartjes dat je maakt ook mooi ..


    Je kan eens komen kijken wat ik met mijn dochter maak

    www.creadiva.be


    Ben benieuwd wat je ervan vind

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die hoesjes......leuk blog overigens!Ik ga je maar eens volgen!;-)


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥