Bijzonder Weekend

by - maart 25, 2013


Nog helemaal niet zo lang kende ik deze band maar toen ik zag dat ze naar NL kwamen moest 
ik erheen! Faun is een Duitse Pagan Folk band die historische instrumenten combineert met 
moderne invloeden. Een heel eigen geluid is de uitkomt van deze mooie combinatie. Als je van
een Keltische harp, fluit, draailier of een doedelzak houdt, zou ik je zeker eens aanraden om
*dit*  album eens te luisteren. Chris kende de band eigenlijk niet echt en was benieuwd of ook
hij het een geslaagde avond zou vinden, nou dat was het zeker! Er hing een leuke sfeer, er werd
 een spontane en gezellige show neergezet en deze  getalenteerde muzikanten maakten er een
gezellig feestje van. Een top avond dus! Met dit concert kan ik weer één doel van mijn
Life List afstrepen. Maar dat is niet alles..

Afgelopen zaterdag hebben we namelijk deze Suzuki Swift 
besproken en vandaag werden de laatste dingen geregeld. 
We zijn vanaf vandaag de trotse bezitters van onze eerste auto! 
We wilden er nog zo lang mogelijk  mee wachten (voor de kosten)
maar Chris zijn gratis OV liep af  en 4x per week reizen met het
openbaar vervoer voor langere afstanden zou veel's te duur worden.
Dus toen hebben we de knoop doorgehakt. Helaas heb ik nog geen
rijbewijs ( tja gaan samenwonen op je 17e gaat veel geld inzitten)
maar dat komt nog wel. En met deze koop kan ik het tweede
doel afstrepen 'Een auto aanschaffen'. 



We hadden allebei een beetje het gevoel dat we niet echt verder kwamen, dat we een beetje
vast zaten in onze dagelijkse routine, maar daar heeft dit weekend wel voor gezorgd.
Weer een aantal mooie herinneringen rijker 


You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een lekkere muziek zeg!
    Ik bedenk net dat ik ook al veel te lang geen Eluveitie heb geluisterd. En... nja gewoon erg veel muziek die ik weer moet gaan luisteren ;-) nu nog mijn vriend weer het huis uit werken, want die heeft niet zo veel met zware metalen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Echt leuk dat jullie nu een eigen auto hebben, een extra goede reden om voor je rijbewijs te sparen! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Faun... nice <3

    Lekker joh, die auto. Veel fijne kilometers gewenst!

    Lol, ik ging ook op mijn 18e samenwonen, das financieel nooit helemaal goed gekomen als ik vrienden of collega's die tot hun 25e bij hun ouders hadden gewoond hoorde, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel rijplezier in jullie auto. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oew ik ga Faun ook eens luisteren! Ik vind Omnia altijd erg leuk en dat is wel zo'n beetje het zelfde denk ik. Klinkt wel zo zoals je het beschrijft. En wat super leuk van die auto! Nogmaals gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met jullie nieuwe auto! Het is toch altijd een hele investering.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto en mooi dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥