Lieve Varro

by - maart 23, 2013


Ik had nog enkele leuke foto's van Varro voor jullie klaar liggen. Het ventje was altijd
erg nieuwsgierig en gek op aandacht. Als hij mij zag ging hij gelijk aan de tralies hangen, 
je kan er zelf zo'n wolkje bij denken met 'uit, uit ik wil er uit'  

Was.. ja helaas was.. Begin deze week is hij plotseling overleden. Met een leeftijd
van maar 3 maanden is dit natuurlijk veel te vroeg. Helaas weet je bij dit soort kleine 
knaagdiertjes niet altijd wat de oorzaak is, heb het ook met Sassy en Lynk meegemaakt.
Ook al had ik hem nog niet zolang, het blijft spijtig.. Rest in Peace Varro..

You May Also Like

8 Reacties

  1. ach wat sneu...t was idd een lieverdje. Sterkte, je zult m vast missen. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat dit mooie ventje helaas overleden is. Maar inderdaad je weet het nooit met deze beestjes, heb ik ook wel eens mee gemaakt. Nogmaals sterkte meid <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig beestje, jammer dat je maar zo kort van hem kon genieten. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet nog dat mijn vriendje ook zo kort overleed, toen vertelde ik dit bij de winkel en wat bleek er waren meerdere uit het nestje overleden :( Mocht een nieuwe uitzoeken maar dat hoefde ik toen even ni.

    Bah ellendig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat verdrietig! Het was zo'n lief beestje (vooral die derde foto vind ik zo schattig). Sterkte!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel heel snel. En hij was zo cool! Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥