Girafje

by - maart 21, 2013



Normaal hou ik van kleuren die ook bij een item of in dit geval bij een dier passen, dus geel met 
bruin.. Maar dit girafje is zo leuk om met andere, verschillende kleuren te maken! Dus waarom
geen mooi groen met wit? Dit eigenwijze girafje relaxt al de hele tijd lekker bij ons in de boekenkast,
 iets wat onze kat Simba maar niks vind ^^ Elke ochtend ligt het arme beestje op de grond. 


Zie je hoe teleurgesteld hij kijkt na een blik uit het raam te hebben geworpen? Het lente
weer is nog ver te zoeken hier. Elke dag sneeuwt het weer opnieuw. Ook ik ben toe aan
de lente. Misschien dat mijn hoofdpijn en vermoeidheid dan samen met de sneeuw hun
koffers pakken. Tot die tijd houd ik mij rustig met een warme kop thee en onder een plaidje..



You May Also Like

9 Reacties

  1. Oh wat een leukerd weer. Je maakt echt super mooie dingen. Zou willen dat ik het geduld ervoor had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat leuk gemaakt en de kleuren vind ik helemaal super. Hopelijk ben je gauw van die stomme hoofdpijn af, ik loop er ook mee rond en wil zoooooooooooooooooooooooo graag zon en voorjaar. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een schatje! Ook in groen en wit. Ik denk dat hij ook heel mooi zal zijn in het blauw! (Hint...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben net volger geworden, met veel p)lezier, vond je via het blog van poekie!!

    Wat maakte je leuke knuffels voor de zieke kids, fantastisch en ik vond ze allemaal even geweldig!!

    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groene giraf is weer eens wat anders dan anders maar hij is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een schatje vind ik het Michelle!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd! En inderdaad laat dat lente weer maar eens komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥