Nieuwe wollige diertjes

by - april 19, 2013

Foto's: Christel Krukkert, Hobbydoos en Creatinie

Normaal koop ik altijd haakboeken waar meerdere patronen instaan, vaak heb je dan
wel dat je er maar een paar echt leuk van vind. Zo besloot ik laatst om eens in de webshop
van Christel Krukkert te kijken, niet omdat ik nou echt iets nodig was maar meer omdat
zij altijd zulke mooie diertjes ontwerpt. Voordat ik het wist lagen Roosje, Willem, Sophia
en Doris in mijn mandje. Een kleine dag later stonden ze op mijn email en werden in ze
in de grote map ( die op uitbarsten staat) verzameld. Wachtend om binnenkort gemaakt 
te worden. Ik moest me nog inhouden met bestellen maar deze vond ik toch wel één 
van de leuksten.. welke is jouw favoriet?




You May Also Like

6 Reacties

  1. De dolfijn vind ik het leukste, maar de olifant is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de verandering al langs zien komen op facebook, moest alleen nog even zoeken ;-)Leuk haakpatroontjes heb je gekocht. Haken vind ik ook leuk, maar ik houd me nog steeds prima in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig, vooral de wasbeer vind ik leuk!
    en die aapjes...dat boekje ga ik zeker nog eens kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuw weblog heb je! En ik vind de diertjes heeel lief, vooral het olifantje, want ik ben dol op olifanten! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle.
    Mijn favoriet is ht olifantje. Wat een lieverd. De anderen zijn ook mooi hoor.hihihi
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥