Mysterious Stitches de eindfoto's

by - april 21, 2013


Toen ik het nieuws in het begin hoorde wist ik al gelijk dat ik iets voor haar wilde borduren.
Deze vorderingen konden jullie de afgelopen maand volgen onder de naam: Mysterious Stitches.
Na negen maanden was het dan eindelijk zo ver, 15 April, maandag avond was mijn vriendin
bevallen van een prachtig zoontje.  Gistermiddag mocht ik de kleine bewonderen en het
borduurwerk werd afgegeven. En nu is het jullie beurt, ik kan  eindelijk de foto's laten zien,
kijken jullie mee?


Hier is hij dan, het lieve konijntje in pyjama..


Sleep Time, helemaal afgewerkt


Met naam en geboorte datum erbij.



Eindelijk dan ingelijst, helemaal zelf gedaan! Het was even zweten, 'hopelijk lopen de kleuren
niet uit tijdens het wassen en hopelijk lukt het inlijsten mij zelf', maar ik ben zo blij met het 
eindresultaat! De formaten zijn 30 x 40 cm.



Mijn eerste grote borduurwerk die ik afrond, inlijst en cadeau geef ^^ Het was even spannend
maar de nieuwe mama en papa vonden het prachtig! Vele bedankjes en knuffels zijn uitgewisseld
en daar doe je het allemaal voor. Voor dat ene sprakeloze momentje en vochtige oogjes..

Ik vond het een super leuk patroon om aan te werken en het resultaat is zo schattig geworden.
Bedankt voor al jullie reacties tijdens het borduren en ik kijk er al naar uit om te lezen 
hoe jullie Sleep Time vinden 



You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik lees voor het eerst jouw blog! Wow...zo mooi, het is inderdaad superleuk om zelfgemaakt kado te kunnen afgeven.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op Kersenbloesems Viviane, leuk dat je een berichtje achterlaat! Als het kan probeer ik ook altijd iets zelf te maken inderdaad, mensen waarderen het ook altijd dat je hiervoor de moeite neemt :)

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Echt mooi geworden. En knap dat je het zelf hebt ingelijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Michelle,
    Het is een superlief, mooi cadeau geworden!
    Het zijn zo'n fijne kleurtjes.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle.
    Wat is hij mooi geworden. Ik vind het een heel mooi kado. En ook echt voor een jongen.Ja,dat inlijsten is een hele klus. Maar het is heel goed gelukt.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥