De goede weg

by - april 26, 2013


Naast de knagende vragen en frustrerende dagen verschijnt er ook steeds meer moois.
In de vorm van begrijpende gesprekken, de natuur die weer opbloeit, het mooie weer,
goede studieresultaten, op visite gaan bij oude vriendinnen, liefdevolle dagen met vriend
en huisdieren en natuurlijk deze prachtige tulpen die laatst zo mooi in bloei stonden 



Om 12 uur vanmiddag gaat ook mijn Mei-vakantie in. Nu maak ik helemaal geen lange
dagen met mijn aangepaste schoolregelingen maar toch er zitten stress volle dagen bij, dagen 
dat alles niet lijkt te lukken en liever in bed blijf. Vakantie betekend nergens aan hoeven denken,
uitslapen en doen waar ik zin in heb, rekening houdend met mijn rug natuurlijk.

Het worden twee weken genieten van leuke afspraken en handwerken. De rust weer zien te
pakken zowel lichamelijk als geestelijk. Werken in huis en op balkon, alles weer netjes en op
orde krijgen 

Wat zijn jullie plannen?



You May Also Like

7 Reacties

  1. Hmm ik lees overal over meivakantie, ik wil ook! Maar helaas moet ik nog door werken tot half juni en dan heb ik eindelijk twee weken vrij. (Hopelijk gaat komende tijd een beetje snel voorbij). Ik zou zeggen geniet lekker van je twee weken vrij en doe rustig aan, zodat je straks weer uitgerust kan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier geniet ik gezellig mee met vriendlief z'n vakantie.
    Lekker niks doen, af en toe wat huishouden tussendoor.
    Maar ik ga ook lekker creatief doen zoals haken en borduren.
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van je tulpen, echt super.
    Geniet van je vakantie en doe rustig aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Oh neen dat wist ik niet dat je op een ander adres zit nu , hihi, dacht al dat je bedoelde dat jullie écht waren verhuisd :-)) Ik heb je verhaal gelezen van je kinderwens en je zus, ik hoop dat jullie eruit komen, veel sterkte met deze moeilijke keuze.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Geniet van je vrije weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen vakantie, en geen speciale plannen dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van de tulpen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥