Een weekje borduren

by - april 28, 2013


Afgelopen week maakte de haaknaald steeds vaker plek voor de borduurspullen.
Kruisje voor kruisje werd er gezet, verschillende kleuren werden er gebruikt en zo
ook helaas het glitterdraad.. Nee, ik ben er nog lang niet vanaf.






Stiekem hoopte ik dat als de meivakantie voorbij zou zijn, dat ik ook het laatste steekje
aan Her Special Place kon zetten. Maar dat is denk ik iets te hoopvol. Ik ga gewoon rustig 
verder en zie wel wanneer ze af is. Met elk steekje die ik zet, komt ze dichterbij..

Hebben jullie nog wat steekjes kunnen zetten?


You May Also Like

11 Reacties

  1. Alle steekjes tellen. En als je er eventjes geen zin meer in hebt, kun je het beter wat opzij leggen en later weer oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook jouw werk is super,en ja heb al wat steekjes bij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks so beautiful.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder kruisje is er 1! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat wordt dit toch mooi! veel werk, maar groeit steekje per steekje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt echt prachtig.
    Helaas ik doe niets aan handwerken.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze word echt mooi! Je kan natuurlijk ook als doel zetten het bijna af hebben van dit werk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik al een tijdje op mijn Life List staan inderdaad :P
      http://www.kersenbloesems.com/p/life-list.html

      Verwijderen
  8. wow, dat heb je echt super mooi gedaan! Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Michelle.
    Wat word het een mooi borduurwerk. Ik heb wel eens gehoord dat als je het glitterdraad eerst invriest dat het dan beter schijnt te werken.
    Ik neem me elke dag voor om wat te borduren,maar ook vandaag zal er wel niet veel meer van komen. Maar ja,ieder steekje is er eentje.

    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥