Wedding Inspiration #1

by - maart 16, 2013


Zoals jullie misschien al wel weten ben ik sinds 01-03-2012 verloofd, en voor diegene die het
hebben gemist, *hier* kan je het allemaal terug lezen. Een jaar is omgevlogen en eigenlijk stond er
nog niets op papier of kwamen we met ideeën . Beide zijn we nog aan het studeren dus het plannen
zal sowieso de komende tijd op een laag pitje staan maar inspiratie zoeken mag natuurlijk
altijd he. En laat Pinterest daar nu super handig voor zijn ^^


Het idee om een Pagan- wedding te houden met ook een soort van handfasting erbij lijkt mij erg 
mooi. Twee dingen staan sowieso al vast: wij willen allebei op een mooie locatie bij Moedernatuur
 trouwen en ik ga zeker niet in een witte jurk.. Misschien een paarse, rode of groene jurk? 

Ik ga de komende tijd wat meer van dit soort collages maken om er achter te komen wat ik
nou precies wil. Lastig, want veel ideeën spreken mij aan. Maar dat zullen jullie nog wel zien..

Waar ik mijn inspiratie vandaan haalde:




You May Also Like

13 Reacties

  1. die paarse jurk lijkt me heel mooi bij je passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die groene jurk is echt geweldig zeg! Trouwen vond ik echt zo leuk :) Ik had een indiase jurk, als je zoekt op lehenga choli zie je wat ik bedoel. Die witte jurken vind k altijd zo saaaai, benieuwd wat jij gaat kiezen. Hoewel je de keuze van je jurk vast niet vooraf bekend maakt op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi zo'n Indiase jurk! Een witte jurk past ook niet bij mij ( draag nooit wit, waarom dan op mijn bruiloft wel??). De uitgezochte jurk laat ik denk ik dan nog geheim ja maar inspiratie foto's blijf ik wel lekker met jullie delen. En de tijd om jurken te zoeken/passen is er nog lang niet ;)

      Verwijderen
  3. Die paarse jurk vind ik wel super! Onlangs was ik in de "ceremonie kledij" afdeling van P&C. Daar heb is een super zwarte jurk gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk inspiratie opdoen voor je bruiloft.. Mijne is alweer ruim een half jaar voorbij maar vind het nog steeds leuk dingen ervan te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk al die voorbereidingen, veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo, veel plezier met voorbereiden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg niet zo een standaard bruiloft! De paarse jurk is tof, groene erg fel. Leuk om in de natuur te trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die paarse jurk is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en kleurrijk.
    Paars of heel diep( bordeaux)rood lijkt me iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja heerlijk die inspiratiefoto's! zo heb je alsvast heel veel voorpret en kun je op je gemak kiezen wat je echt wilt! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kleedjes zien er alvast heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥