Mysterious Stitches #2

by - maart 15, 2013


Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie leuke/ lieve reacties op mijn Poekie verzending! :)
Ik ben alweer druk aan het kijken en denken wanneer ik met de volgende zending kan beginnen
en wat ik dit keer allemaal wil gaan maken. De verzendkosten zijn best wel hoog dus het idee is
om wat vaker iets via de brievenbus te versturen en 1 a 2 keer  per jaar een doos. 



Maar nu weer verder over mijn Mysterious Stitches. Hier konden jullie de eerste update zien.
Ik vind het erg jammer dat ik niet gewoon het totaal plaatje kan laten zien, hij wordt zo leuk!
Maar voor nu moeten we het even met deze foto's doen. Zoals jullie kunnen zien groeit het mooi,
ik ben nu bijna over de helft dus dat gaat erg goed. Ondertussen haak ik wat, maar de andere
borduurwerken blijven netjes liggen. Aandacht genoeg dus voor deze en dat merk je! 

De toetsen heb ik weer gehad. Endocrinologie heb ik gelukkig met een voldoende afgesloten
(6,4) en gisteren heb ik de toets van Laboratorium gehad. Afwachten dus, maar ondertussen
valt de druk weg en kan ik weer verder met de lessen en ook mijn hobby's  ^^



You May Also Like

7 Reacties

  1. mooi borduurwerk, leuk kleurtjes.
    En proficiat met je behaalde punten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie cijfer. Ik ben wel erg benieuwd naar je borduurwerk. Schiet zo te zien wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn, zo'n mooi cijfer! Proficiat.
    Je borduurwerkje vorderd goed, ben reuzebenieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je een goed cijfer hebt, en je borduurwerk word echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie wat het gaat worden......zal niks zeggen. Maar zooooo lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schiet maar op met borduren, ik ben wel benieuwd naar het totaal plaatje hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥