Poekie Project: Eerste zending

by - maart 13, 2013


In 2012 was ik er al mee begonnen, de fleurige bloem was mijn eerste haakseltje voor het 
Poekie Project. Langzaam begon de collectie te groeien. Het ging misschien niet heel snel maar
wat wil je ook met zoveel hobbies en opdrachtjes hier een daar ;) Iedere haakster zal het wel
herkennen.. Maar met trots kan ik zeggen dat de doos vooral de afgelopen weken steeds voller
werd. Mijn laatste knuffeltjes waren de gevraagde Pluisjes.


Zijn ze niet lief? 


En de hele collectie bij elkaar.
6 Knuffels, 2 knuffeldoekjes en 6 pluisjes



Een mooie doos vol voor de kindertjes ^^

De volle doos met gehaakte beestjes mag nu zijn lange weg gaan maken naar de nieuwe eigenaars.
En met deze verzending kan ik weer één ding van mijn 'Life List' afstrepen! Maar bij deze
zending zal het vast niet blijven :) Op naar de volgende Amigurumi's voor Poekie :)


You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat super leuk zeg!
    Je hebt er ierdergeval een mooie verzameling van gemaakt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden zeg! De kinderen zullen er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wow... de doos is mooi gevuld met superleuke knuffels voor de kinderen!!! En fijn om te lezen dat je gewoon verder gaat met haken voor het Poekie-project! :) Lieve groetjes van Saskia & Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je, ze zijn super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie knuffelverzameling! Er zullen er heel blij met zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een liefdevol gebaar en wat zijn het leuke knuffels geworden! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt heb je dit gaaf gedaan, zo lief voor al die zieke kindjes. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg tof! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥