Mysterious Stitches #1

by - maart 01, 2013


Ik was al een tijdje opzoek naar een geschikt patroon. Wat of hoe kan ik nog niet vertellen.
Afgelopen dinsdag heb ik stof en de ontbrekende kleurtjes gehaald en de eerste steekjes 
werden gezet. Het telt 28 kleuren en is 144 bij 166 steekjes. De komende tijd zal ik dus 
alleen aan dit werkje borduren om het op tijd af te krijgen. Ik zal soms wel een foto'tje laten 
zien maar de naam en het voorbeeld blijven op de achtergrond. Willen de mensen die dit 
werkje kennen of denken te herkennen geheim houden a.u.b? Dit omdat de persoon voor
wie  het is misschien wel meeleest en ik niet wil dat ze het gehele werkje kan opzoeken..


Het is een relatief klein borduurwerk vergeleken met mij HAED's en gaat lekker snel, 
de gezette datum moet ik dus kunnen halen als ik mijn best maar eventjes doe. Dat betekend
dus ook dat er weinig tijd overblijft voor andere hobby's zoals kaarten maken en haken.

Even tijd om na te denken wat ik allemaal nog wil maken. Mijn mappen met ideeën en
patronen barsten uit hun voegen maar telkens wordt er toch nog iets toegevoegd. Dat is dus
niet handig. Lijstjes, ja kom ik weer aan, worden gemaakt met wat ik echt binnenkort wil
starten en sommige ideeën worden geschrapt..

En zo blijven we creatief bezig :)



You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een lieve kleurtjes!
    Vrees niet, ik zal het echt niet weten, al herken ik de stijl wel een beetje, maar waarschijnlijk zit ik ook wat dat betreft er enorm naast, haha!
    Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben de persoon die netjes me mond gaat houden want dit werkje is super leuk :)
    Je hebt al een super mooi begin, ben heel benieuwt naar het vervolg. Bij mij staat deze op op me verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er al heel leuk uit, mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk, ik weet wat dit wordt maar zal het niet zeggen, maar mooi wordt het wel. En je gaat lekker vlot, komt zeker op tijd af als je zo doorgaat. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er nu al heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is al wel een heel mooi begin! Hele mooie leuke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier ermee! Ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. spannend! het ziet er in ieder geval heel leuk uit. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. k'ben zeer benieuwd naar dit borduurwerk ziet er speciaal uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oew dat ziet er al leuk uit zeg!
    Ben benieuwd naar wat het gaat worden :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥