Tulpje en een elven kaartje

by - februari 28, 2013


De samenvattingen voor de toets van morgen zijn allemaal gemaakt en vanmiddag
kan ik aan de laatste studie uurtjes beginnen. Endocrinologie, over klieren die bepaalde
stoffen aanmaken en afgeven in je lichaam. Wat het doet en welke gevolgen het heeft.
Erg interessant maar soms nog best lastig. Nu heb ik mooi even de tijd om een 
logje te typen, vandaag heb ik weer twee kaartjes om te laten zien.




Mijn nieuwe kaarten standaard is toch wel super handig om betere foto's te maken ^^
De stapel met gemaakte groeit langzaam door, zo worden er elke week wel een paar 
kaarten gemaakt. De ene week meer dan de andere, maar dat geeft niet. 

Ontvangen jullie liever een zelfgemaakte kaart of een normale kaart uit de winkel?



You May Also Like

7 Reacties

  1. Ik vind een zelfgemaakte kaart veel persoonlijker.
    Deze kaarten zijn erg mooi! Die roze vind ik het mooist.
    Veel succes met je studie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes weer!
    Succes met de toetsen! Die stof lijkt mij ook nog best lastig, maar ja, ik ben er ook niet mee bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes weer! Ik vind zelf gemaakte kaarten altijd leuker dan gewone, want ik vind het persoonlijker en je weet dat iemand er echt zorg en tijd aan heeft besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn leuke kaartjes geworden, ik ontvang liever een zelfgemaakte kaart, dat is veel persoonlijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sind auch wieder zwei wunderschöne und farbenfrohe Karten...super!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve kaartjes..en wat handig zo'n standaard. moet ik ook maar eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥