This week.. #5

by - maart 03, 2013


Weer nieuwe lente bolletjes in huis gehaald  Heerlijk borduren  Lieve Varro 
Haken aan een bestelling  Leren voor de toets Endocrinologie  Een vriendin leren haken,
het werd helaas geen succes  Mooierd  ♥ Mijn nieuwe oogschaduw pallet ♥  
♥ En natuurlijk mijn mooie, nieuwe layout!


Een rustig weekje. Weinig afspraken en wat meer structuur.  Iets waar ik wel aan kan
wennen, hopelijk blijft de rust nog een tijdje hangen..

Fijne zondag iedereen



You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een mooie foto's zo, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Varro toch mooi <3!
    Fijn zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, Varro is zo lief! En ik vind je oogschaduw palet ook heel mooi! ♥

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heartagram...♥♥♥ Ville Valo...I miss HIM. sigh...
    I very nice blog you have. Varro is so sweet...kitty so poised. And eyeshadow pallete...awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's...en jouw kat lijkt echt op onze Mo! lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥