Birdy

by - maart 04, 2013


Mijn opa werd laatst 75 jaar tijd voor een feest dus, maar ook om wat leuks te haken!
Hij houdt erg van vogels en heeft zelf ook een grote volière in de achtertuin, het leek mij
daarom erg leuk om daar iets mee te doen. In een boekje van Christel Krukkert staat een mooi
patroon van een Papegaai, perfect! Maar ik wou iets anders dan de gebruikelijke rood, blauw en
geel tinten. De staart lukte mij maar niet dus ik verzon hier wat anders op, ik vond hem zo ook 
wel erg lief, net een Papegaaien-kuiken :)



Een beetje van Christel's patroontje en een beetje van mijn eigen inspiratie..
Niet alleen opa was er erg blij mee maar ook mijn familie vond hem er erg lief uitzien, door vele
ogen en handen werd hij bewonderd. Misschien toch eens vaker bestellingen gaan opnemen ;)


You May Also Like

8 Reacties

  1. Ziet er mooi uit! Ook verrassende leuke kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel superleuk. Ik heb het voor ruim 1 week terug geprobeerd te haken.
    Samen met een vriendin....het is een beetje gelukt.
    Maar op het moment dat zij naar huis ging heb ik het neergelegd en ook niet meer opgepakt. Wat een gepriegel is dat.
    Knap dat je zo door blijft gaan, ze zijn wel erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Chantal
    Toch leuk dat je het hebt geprobeerd! Ik heb vriendinnen ook wel eens proberen te leren haken, maar vooral dat gepriegel staat veel mensen tegen.
    En er gaan vaak wel een paar uurtjes inzitten, niet iedereen heeft het er daar voor over.. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Je opa zal wel blij verrast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, Dein Birdy ist einfach so süss, da wird sich Dein Grossvater aber riesig freuen?

    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥