Hello Spring

by - maart 08, 2013


De afgelopen paar dagen was het hier heerlijk weer. Zodoende werd de computer steeds
vaker uitgelaten en de wandelschoenen aangetrokken. Kleine wandelingetjes werden gemaakt,
omdat ik helaas de lange afstanden die wij eerst altijd maakten nog niet aankan. 'Ons' bos waar 
we eerder altijd zoveel kwamen werd weer bezocht. Een mooie, blauwe lucht en de lente 
bloemetjes piepten al vrolijk uit de grond. Zelfs een roodborstje had de lente in zijn koppie 
en bleef heel mooi voor mij zitten poseren..


Helaas is het mooie weer alweer weg. Wolken bedekken nu de lucht en de temperatuur
is flink gedaald. Het lente zonnetje laat dus weer even op zich wachten maar ik kan zeggen
dat ik voor het eerst in dit jaar in een t-shirtje buiten heb gezeten ;) Heerlijk..



You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat leuk dat het roodborstje bleef zitten, bijzonder, meest zijn ze zo schigtig,
    En kleine stukjes wandelen is ook fijn als je dat weer kunt!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lente foto's. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie zonnige foto's! ohh, verlang ik weer naar het begin van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is nog een paar weken officieel winter dus dit was echt een kadootje. Heerlijk..ik heb ook genoten! Fijn weekend, Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het schijnt weer kouder te worden maar we hebben alvast kunnen genieten van een voorproefje van de lente..... heerlijk.
    Wat een mooie foto's Michelle.

    Fijn weekend en een ♥ groet van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh ook al zo een fijne lentewandeling gemaakt! Ik kreeg echt energie van de zon! Zag hem net ook stiekem schijnen, naast de pak sneeuw die is gevallen. Laat die lentekriebels maar verder groeien! Dat doet een mens veel goeds =)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥