Stash: borduurpatronen

by - maart 09, 2013


Een tijdje geleden hadden Elisa en ik het over onze borduurpatronen, al snel kwam de vraag
hoeveel patronen ik in mijn bezit heb. Het idee om er een collage van te maken kreeg ik ook
van haar *Logje. Zie hier, mijn collectie. En zal ik jullie wat verklappen? Dit zijn alleen de
patronen die ik echt eens wil maken! Ik heb er nog veel meer maar daar twijfel ik nog
over dus vandaar dat ik deze (nog) niet laat zien. 


Zoals jullie kunnen zien ben ik al met een paar bezig maar er staan ook veel nieuwe tussen.
Nu nog de tijd vinden om ze allemaal te maken. Veel van deze patronen zijn stukken kleiner
dan bijvoorbeeld Her Special Place of de Fall Fairy dus dat scheelt wel :)

Voor nu ga ik weer fijn verder aan mijn Mysterious Stitches en haakwerkjes,
Ik wens jullie een heel mooi weekend!



You May Also Like

12 Reacties

  1. Dat is wel erg veel!
    Ik denk dat ik dit maar niet doe..uit mijn hoofd weet ik ongeveer wel wat ik nog wil gaan maken.
    Er liggen zeker nog wat patronen te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoveel, er staan er wel een paar bij die ik heel mooi vind en zelf zou willen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohw je hebt wel heel veel lieve werkjes. Dat konijntje met kerstmutsje, en het roodborstje <3 en en en... oh en de mysterious werkje die word ook zooo lief. Gaat helemaal goed komen.
    Ik dacht dat ik veel werkjes had maar hier kan ik niet tegen op. hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk al die werkjes, en lief dat je me hebt vermeld.
    Ik heb er wel een paar tussen gezien die hier ook zo in de kast hadden kunnen liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vervelen zal een woord zijn wat jij niet vaak tegenkomt ;) Leuke werkjes heb je en...stap voor stap hé...gewoon lekker geniten waar je mee bezig bent. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het komt zelden voor dat ik mij verveel, en dat heb ik eigenlijk alleen op lamlendige dagen als ik ziek ben.
      Ik werk eerst wat oude projecten af voordat ik iets nieuws begin, zo wordt er ook nog ooit iets afgemaakt.. en genieten doe ik zeker ;)

      Verwijderen
  6. Dat is een mooie voorraad. Het eerste patroon op de vijfde rij vind ik wel super. Moet je zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi mooi, er staan er aantal bij die ik ook wel wil, en een aantal die al klaar liggen om te maken zoals de fall fairy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om dit te zien, zo te zien kan jij ook nog wel even vooruit! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh daar zitten echt super leuke tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zitten er mooie tussen, maar deze met de poezen vind ik de allermooiste.. !! ben benieuwd wat je volgende project zal zijn dat je start...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat konijntje op de tweede rij <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥