Whooe callzz there?

by - februari 19, 2013


Een tijdje geleden plaatste ik op mijn facebook dat ik deze Uilenhoesjes zo gaaf vond, een
vriendin van mij was er gelijk weg van maar ze kan zelf niet haken. Gelukkig had ik nog wat
tijd en wol over en haakte ik er eentje voor haar. Voor mijn eerste vind ik hem erg goed gelukt!

Een geschikt kraaltje als sluiting/ bekje te vinden was niet makkelijk!



Ze is er erg blij mee en het uiltje wordt goed gebruikt! Ondertussen heb ik nog twee 
oproepjes gekregen voor een mobielhoesje, wel twee verschillende soorten dus dat wordt
 nog lekker freubelen...

Ondertussen ben ik nog lekker aan het haken aan meerdere 'Konijntjes Pluis'en krijg ik vanmiddag
mijn tweede rugscan, zodat we kunnen kijken hoe ik er nu voor sta. Een spannende afspraak dus!
Om mijzelf wat op te vrolijken heb ik nieuwe schoenen besteld ( eerste keer via het internet) dus ik
ben erg benieuwd, hierover later meer ;)

Fijne dinsdag!



You May Also Like

12 Reacties

  1. erg leuk geworden Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk zeg! Je bent echt heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een gaaf hoesje! Superleuk!
    Ik ben wel benieuwd naar je volgende hoesjes en naar je Pluisjes, die zijn ook al zo leuk!
    Heel veel succes en sterkte vanmiddag, ik duim voor een positieve uitslag voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe schoenen helpen tegen alles!! ;) En je hebt een leuk hoesje gemaakt, lekker creatief!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uiltje! Grappig dat de sluiting rond zijn neus zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk hoesje.
    De sluiting heb je heel slim bedacht.
    Ik ben heel benieuwd hoe de volgende eruit gaat zien. Veel plezier met je creatieve uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk uiltje, hopelijk is de rugscan beter, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, je verhaal niet helemaal goed gelezen.
    Ik heb het patroon gevonden.
    Sterkte met je rug!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥