Lente gevoel

by - februari 17, 2013



Met een mooie,blauwe lucht en zon begonnen wij onze zondag. Een dag waarop wij altijd ons
huisje een grote schoonmaak geven, eenmaal dit gedaan was werd er voor het eerst sinds tijden
weer een wandeling gemaakt. De sneeuw en plassen water beginnen te verdwijnen en langzaam
zie je de natuur ontwaken. Ook aan mijzelf merk ik het, mijn stemming veranderd en een
glimlach laat zich vaker zien. De lente komt steeds dichterbij maar we zijn er nog niet. Tot die
tijd geniet ik van de lente bloemen hier in het huis.

Vandaag keken de Narcissen mij lieflijk aan, ze moesten natuurlijk even op de foto worden gezet.
Nu de minuten en uren wegtikken van deze zondag komt mijn vakantie langzaam in zicht.
De agenda is nog leeg, vreemd voor mijn doen, op de fysio afspraken na. Een week om lekker
rustig aan te doen om te genieten van alle kleine maar mooie dingetjes 

Hebben jullie nog leuke plannen?



You May Also Like

4 Reacties

  1. Ik had vandaag ook een echt lentegevoel! Heerlijk die zon! En inderdaad dé tijd van bolletjes, leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's, heerlijk hè dat zonnetje vandaag,
    hoe is het met je rug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het lekker vandaag hè! Ik heb de zonnestralen ook opgezogen hoor, kan ze ook heel goed gebruiken om om te zetten in energie ;-)
    Fijne vakantie, geniet er van!
    Ik heb pas in april een weekje vrij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥