Knuffels voor Poekie

by - februari 15, 2013


Hier (klik) konden jullie al de Granny's bekijken, sinds die tijd ben ik weer heerlijk aan het
haken geweest. Dit keer weer voor het Poekie Project, ik heb al meerdere keren hier over 
geschreven en met trots kan ik zeggen dat de doos met knuffels steeds voller wordt!


Deze twee knuffel doekjes zijn er bijgekomen..

En de hele groep compleet. Nog een paar knuffels en dan kan de doos worden opgestuurd.
Poekie plaatste een paar dagen een oproepje of wij Konijntje Pluis wilden haken voor de broertjes
en zusjes van de zieke kindjes. Natuurlijk ga ik helpen! Pluis had ik al een keertje gemaakt en hij
gaat er gewoon wat konijnen-broertjes en -zusjes bij krijgen ^^  

De komende tijd zal er dus nog wel wat gehaakt worden, laat het nu net zijn dat ik aankomende
 week vakantie heb, ik ben  benieuwd hoeveel Pluisjes ik zal haken... * Wordt vervolgt *


You May Also Like

8 Reacties

  1. O, wat een mooie verzameling al! Je hebt goed je best gedaan, ze zien er super leuk uit allemaal!
    Fijn weekend en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit wordt een mooie doos met knuffels. Ik vind die kip ook wel erg gaaf.

    Groetjes Geralien
    Nina Hobbysite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en lief die knuffeltjes. De kip vind ik ook heel mooi maar ook die eigenwijze poes met de armpjes over elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooooooooooooooo Michelle, wat heb jij een gave blog.
    En ik ben helemaal verliefd op je knuffeldoekjes. Super!!!
    Ooooo ik wil dat ook eens proberen!!!


    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In één woord geweldig, allemaal zo mooi, super dat je ze aan al die lieve kindjes weggeeft. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, supermooie knuffels voor het Poekie-project!!! Daar gaat Poekie weer vele kinderen blij mee kunnen maken hoor! :)

    DIKKE knuffel, Poekie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥