Blossoming spring

by - februari 13, 2013


Ik ben zo te lezen niet de enige die weer naar de lengte verlangt.. Ik kan bijna niet wachten op die 
warme zonnestralen, de jurkjes die ik dan weer kan dragen, de opkomende lente bolletjes..
Al hebben de bloemen hier thuis daar geen problemen mee, alles begint nu uit te lopen of
is haast al weer uitgebloeid...


Zelfs de Orchidee begint nieuwe takken te maken.. ( foto van December)



Voor het eerst krokus bollen in huis gehaald, vind ze altijd zo schattig^^


De Hyacintenbloem begon zo zwaar te worden dat ik haar maar heb afgeknipt.
Nu kon ze nog mooi een paar dagen op een vaasje staan.


Ik hou van opkomende lentebolletjes 

Hebben jullie ze alweer in huis gehaald?



You May Also Like

10 Reacties

  1. Van mij mag de lente ook wel weer komen hoor! Die kou vind ik maar drie keer niks. Ik zelf heb nog geen bloemen in huis gehaald, misschien ook eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik heb ze nog niet in huis. Heb wel al staan kijken. Maar mis nog leuke potjes en vazen.
    Zo haal je tenminste de lente in huis.

    Groetjes Geralien
    http://nina-hobbysite.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, al die frisse geuren en kleuren van de lente, het nieuwe leven :-) Kom maar op, ik ben er ook klaar voor hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Van mij mag het voorjaar ook wel komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had iets met bolletjes gekregen! Narcissen ofzo? Ik heb echt totaal geen verstand van bloemen/planten, haha! Maar ze zijn nu al helemaal dood :( Dat is dus de reden waarom ik alleen nepbloemen in huis heb :') Ik ben de grootste nachtmerrie voor plantjes, ik zet ze altijd op de verkeerde plek (te veel licht, te weinig licht) en vergeet ze áltijd water te geven. Zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. #Iris
    Dan zijn bolletjes juist ideaal voor jouw, als je ze geen water geeft blijven ze toch leven. Het duurt alleen wat langer voordat ze uit komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Wat ziet er er gezellig lenteachtig uit bij jou. Kan ook niet wachten tot de zon en wat warmte komen. Maar het schijnt weer wit te worden vandaag :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee je bent niet de enige die wacht op de lente
    maar bij jou is die er blijkbaar al

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥