Kaarten maandag #2

by - februari 11, 2013


Weer een paar kaartjes om te laten zien, de een beter gelukt dan de ander maar toch waard
om even te laten zien. De stapel met afgemaakte kaarten wordt steeds groter. Super, want ik
heb nog genoeg materiaal over! Gelukkig lukt het mij aardig om niets nieuws bij te kopen :)




Voor het eerst sinds lange tijd een kaart gemaakt die je ook naar een heer kan sturen.
Jammer dat hij op de foto  scheef lijkt terwijl het kaartje in het echt gewoon recht is. Vanmiddag
 heb ik geen afspraken staan, denk dat het weer een knutsel middagje zal worden..

Ik wens iedereen een goed begin van een nieuwe week 


You May Also Like

11 Reacties

  1. Veel plezier met het maken van je kaarten!
    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten,knutsel maar verder het is toch te koud om buiten te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes weer! Je bent er lekker mee bezig en allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige lieve kaartjes heb je gemaakt. liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn leuke kaartjes, zeker om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke combinatie die eerste! Doet mij op het idee brengen om met 3d plaatjes die leuke patronen karton te beplakken! Thnx :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥