Sluierstaartjes

by - februari 21, 2013


Het is alweer een tijdje geleden dat ik over het Aquarium heb geschreven, aangezien het handwerken 
rustig door gaat laat ik jullie vandaag weer eens wat foto's van de vissen zien ^^ De vorige keer
konden jullie lezen dat ze verhuisden naar een groter onderkomen. Het gaat erg goed met ze, geen
rare ziektes en verkeerde waterwaardes zoals je dat nog wel eens bij tropische vissen kunt hebben.
Alleen is er eentje overleden, één van de drie 'oudjes'. Twee visjes in zo'n grote bak is zo kaal dus
ze kregen een paar vriendjes. Nu zwemmen ze gezellig met z'n zessen.


Nieuwe vriendjes erbij ^^




Wat een verschil met de grotere 'oudjes' he! Duurt nog wel 1.5 a 2 jaar
voordat de kleintjes ook dat formaat hebben.



Niemand komt aan Simba's visjes!


Hopelijk vonden jullie het leuk om weer is wat foto's van de vissen te zien :)
Vrijdag komt een update van Her Special Place, ze is al mooi gegroeid..



You May Also Like

7 Reacties

  1. Ziet er mooi uit zeg. Kan daar ook uren naar kijken... in ons oude huis hadden we een tropische bak van 180 cm breed met maanvissen en discussen. Geweldig <3 Veel plezier met je nieuwe vissenvriendjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige bak Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben laatst ook onze bak bijgevuld met 3 shubunkins. Er was er ook 1 overleden. En er bleeft er 1 over. Das wel heel alleen dus ook nieuwe vriendjes erbij. Blijft zo mooi om naar te kijken. Bij jou blijft de bak wel heel mooi helder! Dat lukt mij echt niet... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, Michelle.
    En fijn dat Simba op ze past.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is zo'n aquarium toch altijd leuk, bij mij gingen de visjes altijd dood. :(

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥