Nieuwe layout

by - februari 26, 2013


Dat ik lay-out's niet lang kan behouden is een feit, de vorige had ik op 21 Januari online gezet
en vandaag de dag siert een andere kleur en kopfoto mijn blog alweer. De rede van het vele
knutselen en wisselen is denk ik omdat ik niet snel iets kan vinden dat echt goed bij mij past
en ook prettig voor jullie is. Een lay-out is een visitekaartje van jouw site, dus ik wilde het
ook niet te donker en zoals sommige zeggen 'somber' maken, zodat alles nog wel plezierig
 te lezen is.  Ik vind dat deze nieuwe kleuren mij heel goed weergeven zonder dat het mijn
 trouwe bezoekertjes afschrikt ( hoop ik ) Voor nu ben ik hier heel tevreden mee 

Ik ben zoals altijd erg benieuwd wat jullie ervan vinden..



You May Also Like

12 Reacties

  1. Hihi, ik denk dat je layout steeds verandert omdat jijzelf steeds verandert ;-)
    Over een aantal weken ga je vast voor rood. Ik hou van paars, dus ik vind het mooi :-) (maar ik hou ook van rood, naturel, zonnig geel...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie layout! Ik vind de kleur paars heel mooi! Het geeft een heel warm gevoel, leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Angelique zegt had ik ook kunnen schijven.
    Het is netjes geworden, je kent mijn kleuren dat zie je ook terug bij mijn plekje, ben stiekem wel heel nieuwschierig hoe lang deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal jouw stijl, vind het prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel mooi. Paars is geen gemakkelijke kleur voor een layout denk ik, maar het past heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. komt heel mooi uit, prachtig paars van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals ik al zei in de vorige reactie hihi: hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, also auch mir gefällt das Layout sehr gut und die Farbe finde ich auch immer wieder sehr schön...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je andere lay-outs heb ik natuurlijk niet gezien, maar ik vind hem mooi hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij ziet er erg mooi uit, ik hou van paars!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥