Her Special Place: Bladzijde af!

by - februari 25, 2013



Het was even flink doorwerken maar het is gelukt! Nadat ik vanmiddag de missende kleur kon
ophalen ben ik er eens even goed voor gaan zitten en zie hier het resultaat : een mooie pagina 
afgewerkt! Hierna is het nog één volledige pagina en wat kleine stukken en dan is ze gewoon af!




Helaas gaat ze even terug in de borduur koffer want er is een ander werkje die ik echt
binnenkort af moet hebben. Hierover zal ik later meer schrijven..



                                         

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wauw, dat gaat nu echt al opschieten! Leuk! En ik ben benieuwd naar je nieuwe project! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Net als de foto's van jou ;-)
    Jammer is dat hè, als je net ergens lekker mee bezig bent en dan heeft iets anders opeens voorrang, al kan dat toch ook een heel leuk werkje zijn :-) Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo!
    Nu niet te lang in die koffer laten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je bent een heel stuk opgeschoten! Mag ik je een layout tip geven? Kan je je lettertype iets groter zetten? Ik heb echt moeite om het te lezen. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Tania,
      Ik heb de lettertype wat groter gezet, ik hoop dat het nu beter te lezen is ^^

      Verwijderen
  5. Wat is het hier mooi geworden, prachtig.
    Ook vind ik je borduurwerk heel mooi.

    Liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend!
    Ze word echt mooier en mooier zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥