Sneeuw en herfstkleuren

by - januari 16, 2013

De laatste paar dagen heeft het flink gesneeuwd, de hele stad  is bedekt met een laagje
wit. Prachtig om te zien maar als je rugpijn hebt is die glibber sneeuw wat minder.


Gelukkig reden de bussen wel dus ik kon komen waar ik moest zijn en voor de rest
zat ik lekker thuis, net als Simba, lekker voor de kachel..


Sneeuw of geen sneeuw, borduren kan altijd. En dat deed ik ook veel in mijn vrije uurtjes.
De hoed van het katje is al goed op weg, snel even een kleurtje bij halen en dan kan ik
weer verder met de rood tinten. Maar voor nu ga ik verder met de achtergrond..

You May Also Like

9 Reacties

  1. het is prachtig wit, vervelend dat je zo last van je rug hebt. Je borduurwerk is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke profielfoto heb je weer!
    Vervelend dat je rug maar blijft protesteren, dat kan echt een aanslag op je humeur zijn (ik kan er over meepraten).
    Maar ook als je geen pijn hebt kan dat geglibber niet prettig zijn.
    Beterschap en sterkte; gelukkig heb je je mooie borduurwerk nog om jezelf af te leiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, sneeuw waar dan................................... heerlijk dat je zo lekker een paar uurtjes kan borduren. lastig van je rug, balen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto's, hier ligt deze keer stuk minder en daar ben ik stiekem wel blij mee :) Verder je borduuruurtjes laten een mooie vordering zien, jammer alleen van je rug :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh nee pas maar op met je rug idd..je moet geen uitglijder maken. Dan maar lekker borduren en weet je..Simba lijkt op onze Mo! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vielen Dank für die wunderschönen Bilder....auch Simba fühlt sich sehr wohl und dann die wunderschöne Arbeit, das wird sicher auch ein echtes Kunstwerk?
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!
    Beterschap met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuk patroontje, je schiet lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥