Mini beestjes

by - januari 18, 2013


Al een tijdje had ik deze foto's liggen voor jullie, ondertussen heeft het koetje al een warme schuur
gevonden bij iemand die gek is op koeien ^^ Het konijntje is voor het Poekie Project. Misschien dat
ik er nog een sleutelhanger van maak aangezien ze zo klein is. Pluis het konijn is snel te maken en toch
heel schattig door al die verschillende kleurtjes. Binnenkort zal ik er ook eentje voor mijzelf maken voor
in mijn nieuwe letterbak ( komt nog een stukje over). Het patroon voor Pluis kan je *Hier vinden en
voor de liefhebbers heb ik ook het patroon van de koe *Hier. Hoeveel knuffels ik nog maak voor het
project weet ik niet. Ik heb er al wel een aantal en op het moment haak ik bijna niet.. het pakketje
toch maar eens verzenden misschien??

Ik wens jullie alvast een heel mooi en creatief weekend 




You May Also Like

13 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥