Mijn liefde ♥

by - januari 19, 2013

Muziek.. ik ben op dat gebied echt mijzelf: ik luister wat ik mooi vind en het interesseert
me niet wat anderen er van vinden. Zo luister ik ook maar een aantal bands regelmatig.
Mijn grote liefde HIM is daar één van. Ik heb al een aantal keer hier iets over geschreven,
zoals bijvoorbeeld  *Hier en ook iets uitgebreider *Hier. Hoeveel de band voor mij
betekend hoef ik dus niet nog een keer te vertellen :) Nu twee concerten en twee
tattoos verder heb ik ook een boek gekocht. Eindelijk na al die jaren 

De voorkant 


Het boek gaat vooral over het begin van de band, hoe het is begonnen en welke bands
invloeden op hun hadden. Wat ze hebben bereikt binnen de muziek industrie en wat ze
nog meer willen bereiken.Veel interviews, foto's en Quotes vullen het boek. Een echt
verzamel item en wat nu een van mijn meest kostbare bezittingen is geworden .
Ik vermaak mij dit weekend wel ;)

'' Darling take me home, To the castle made of skulls and bones, Sing me a song to
remind me where I belong. In your arms, my love, in cold blood'
HIM- Love in cold blood





You May Also Like

3 Reacties

  1. Dat boek ken ik :) Een vriendin van mij is er ook zo fan van ;) Die had dit boek ook, is een mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n boek!
    Ik had vroeger een vriendin die dit helemaal leuk vond, ik ken het dus wel. Alleen niet voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze band ken ik niet, maar ik vind dat je vooral moet luisteren naar wat je zelf wilt,net waar je zin in hebt !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥