Nieuwe layout & geborduurde kaartjes

by - januari 21, 2013


Het was niet helemaal de bedoeling maar toen ik deze template zag wilde ik zo graag aan 
de slag met mijn layout! Knutselen met HTML codes is zeker iets wat ik meer over wil gaan

 leren, en zie hier.. mijn allereerste layout met behulp van een template en HTML codes. ^^  
Ik ben eigenlijk er best trots op! Hopelijk is alles duidelijk te zien en werkt het allemaal gewoon. 
Zo niet dan hoor ik het natuurlijk graag.. Wat vinden jullie ervan?




Ook heb ik nog wat kaartjes gemaakt. Beide kaartjes hebben een borduurpatroon van
Hobbyshop Christa. Je doet er langer over om ze te maken dan te versturen :) 
Hopelijk kan ik van de week ook de tijd vinden om er wat te maken, er komen nog veel
verjaardagen aan  en mijn voorraad begint op te raken..  Als iemand nog een leuk 
adresje weet voor borduurpatronen, let me know :)


You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind ze heel mooi!!!
    fijne avond
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super leuke kaartjes, echt heel erg leuk en je layout is erg goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat knap dat je zo kunt "knutselen" in HTML. Ik ben al blij dat ik de plaatjes in de gadget "give aways" op de juiste breedte krijg. Je blog ziet er prima uit zo!
    Je hebt ook nog mooie kaartjes gemaakt, erg leuk allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! Wat is een "template"? Ik heb ooit nog Informatica gedaan en daar zat dus ook HTML in, maar dat is dus meer dan 10 jaar geleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk dat je daar ook mee om freubeld, ziet er goed uit. Je kaartjes is ook weer super. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Engjelushe
    Ja kan het zien als een bestandje/sjabloon waarin je opmaak,kleuren, indelingen, teksten, bestanden staan. Als je hierin de codes veranderd of verplaatst kan je dingen toevoegen of veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Michelle, also das Layout ist sehr schön geworden und die Karten sehen fantastisch aus, ich bin begeistert!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥