Winterse Layout

by - december 02, 2012


Al een aantal dagen heb ik die 'kerstkriebels'. De behoefte om chocolademelk in huis
te hamsteren, kerstversiering te kopen, kerstcadeaus & -kaarten maken, de hyachinten-
bollen staan op het vaasje om wortels te krijgen en nu moet mijn blogje er ook weer aan
geloven. De layout voor de winter periode. Omdat ik erg veel van de natuur houd heb ik
nu ook weer voor een natuurlijke afbeelding gekozen. Een plantje die ooit zo mooi in bloei
stond is nu beladen met een flink pak sneeuw. Ook dwarrelen er nu sneeuwvlokjes naar
beneden, een leuk effect vind ik zelf. Een aantal dingen zijn er bijgekomen en andere
dingen zijn verdwenen, net zoals in de natuur. Ik hoop dat jullie -net als ik- dit een fijne
layout vinden en weer met veel plezier mijn blogje (blijven) lezen.

You May Also Like

4 Reacties

  1. Natuurlijk blijf ik met veel plezier je blog volgen!
    Ik vind je nieuwe layout lekker winters. Je profielfoto vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥