First snow..

by - december 03, 2012



Gisteren schreef ik over het winterse weer maar vandaag kon ik het ook buiten zien.
De sneeuwvlokjes dwarrelden rustig naar beneden. De eerste sneeuw van dit jaar, het
blijft bijzonder vind ik.Tommie zat met verbazing in het begin te kijken, Simba had het
niet in de gaten. Komt nog wel, als de sneeuwvlokken wat dikker worden. Altijd leuk als
ze de vlokjes proberen te 'vangen'. Helaas werd de mooie sneeuw  later op de dag koude
regen, net toen ik naar buiten moest. Maar gewapend met mijn nieuwe, warme pantoffels
nestel ik mij vanavond op de bank onder een plaid. Sneeuwde het bij jullie vandaag??


You May Also Like

4 Reacties

  1. Haha, het was net of je wilde gaan schrijven dat je op je nieuwe warme pantoffels naar buiten zou gaan in de koude regen! Grappig eigenlijk, dat onze hersenen de rest van de zin blijkbaar al invullen nog voordat we het gelezen hebben.
    Hier kwamen alleen wat zeer natte sneeuwvlokken naar beneden, verder niet (gelukkig, want ik moet er doorheen fietsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden alleen maar regen -_-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie nieuwe layout heb je gekozen, typisch winter... nee, hier geen sneeuw, hele dag regen... en koud... had liever gehad dat het sneeuwde of begint vriezen... zodat het droog blijft, maar het weer moet je nemen zoals het komt.. maar sneeuwtapijt is rustgevend vind ik, zalig achter het raam... jawel je viervoeters zullen er even aan moeten wennen, vinden ze leuk he en veel plezier met je nieuwe pantoffels, lekker warm...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥