Persoonlijke stempel

by - december 05, 2012


Al een tijdje had ik het idee om persoonlijke labels te maken of te bestellen om
aan mijn Amigurumi knuffels vast te maken, om toch het nog iets professioneler
aan te pakken. Maar ik schrok best wel van de prijzen, en dan had je er nog maar
een stuk of 10. Daar doe ik dus nog geen 2 maanden mee, dat werd hem dus niet.
Na eventjes zoeken vond ik deze site waar je zelf stempels kunt 'samen stellen'.


Je kiest een plaatje uit -of je levert zelf een afbeelding aan- en je kiest de tekst
die je erbij wilt hebben. 3 weken later lag dit mooie stempeltje in mijn brievenbus.
Het contact loop allemaal via de mail en echt mijn complimenten voor deze dames!
Ik heb voor een boompje gekozen omdat ik erg van de natuur houd en het is neutraal.
Een bolletje wol vond ik ook wel erg leuk maar ik ga deze stempel ook voor mijn 
kaarten etc. gebruiken en dan vind ik een bolletje wol alweer niet erbij passen.
De tekst spreekt voor zich.  De kerst cadeautjes worden dit jaar dus
nog persoonlijker.. I love it!  


PS: Dit maakt het tweede behaalde doel van mijn Life List.


You May Also Like

14 Reacties

  1. Oohh dit is wel heel erg gaaf zeg! Ik ga ook eens een kijkje nemen op de site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wat leuk! Dat ziet er echt heel profi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempel! Ik heb ook labels gemaakt om aan m'n breiwerkjes te bevestigen? Ik heb ze gehaald bij Goed gemerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind het zelf ook wel een leuk idee. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb labels om in te naaien via internet gekocht, was iets van 10 euro voor 100 stuks, afhankelijk van hoeveel tekst je wil...vond ik dus wel meevallen en het is nog lang niet op! Ik bestelde ze bij Nominette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk! tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie stempel gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle wat een mooie stempel is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Michelle wat een leuke stempel en deze kan je inderdaat bij alles gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, het ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥