Mijn weekend in foto's #4

by - december 09, 2012

Mijn weekend in foto's

-van links naar rechts-

  Mijn nieuwe hamster huisje  ♥  Kerstkaarten maken   De kerstboom staat weer  
 Gehaakte kerst Amigurumi's voor mijn moeder  ♥ Mijn stempel voor het eerst in gebruik  
 Wandelen, de weilanden hierachter  zijn bedekt met een klein laagje sneeuw    Mini kerstboompjes
bij Intratuin, zo schattig  ♥ Veel leuke kerstschikkingen bij Intratuin  ♥ Knuffelen met Simba  


Ik ga snel weer verder knutselen, fijne zondag nog!



You May Also Like

8 Reacties

  1. Leuk alle foto's bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto collage.
    Fijne Zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ons op deze manier laat delen in je weekend. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was een leuk weekend!! ach die Simba..ze lijkt op onze Mo. En jaaa...de Intratuin..daar is het nu goed toeven in Kerstsfeer. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb me echt moeten inhouden hoor, ze hebben nu zoveel leuke items. En ook om zelf dingen mee te freubelen ^^

      Verwijderen
  5. Ziet er goed uit :) Lekker knus thuis en fijn creatief bezig zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, daar heb ik in de weekenden nu genoeg tijd voor. Er moesten nog een hoop kerstkaarten worden gemaakt dus ik vermaakte me wel ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥