Vroege kerst cadeaus voor de knagers

by - december 11, 2012


De huisdieren hier horen bij de famillie, ze zijn mijn kleintjes. Ik vind het ook erg belangrijk
dat ze een goede en gezonde voeding krijgen net zoals mensen dus ik koop altijd Supreme Science
Selective en de snacks bestaan vaak uit knaagstengels, gedroogde banaantjes zonder suiker en snacks 
van Supreme. En natuurlijk fruit en groente. Relatief best nog wel gezond dus. Maar als je dan even aan
het rondneuzen bent op een (dieren) webshop vind je vaak nog veel meer leuke dingen! En aangezien
de kerst voor de deur staat hebben ze iets extra's gekregen, voor hun een vroege kerst dit jaar..


 Budew kreeg een  nieuw holletje en wat  'Crunchers' en de konijnen kregen ook wat lekkers en een
speelrol van karton. Heel leuk om ze ermee te zien spelen en te versnipperen, ook is het goed voor ze,
zo stimuleer je hun 'speel gedrag' zodat ze zich niet vervelen. Aan de tevreden koppies te zien denk ik
wel dat ze er blij mee waren :)

Geef jij jouw huisdier(en) een kerst cadeau?



You May Also Like

5 Reacties

  1. Dat huisje is echt zo leuk! Ik heb laatst nog snoepjes voor mijn hamsel gekocht en een nieuw speeltje voor Stark, aangezien ik daar nog genoeg snoepjes voor heb haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zelfs je huisdieren verwend met kerst! Een echte dierenvriend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥