Week 49: Kerstkaarten

by - december 13, 2012

Voor familie en vrienden waar ik een goede band mee heb, maak ik elk jaar iets zelf. Vorig jaar waren
het deze kerst mutsjes en dit jaar wou ik ook weer iets gaan haken maar op de een of andere manier
begin ik hier altijd te laat mee...Voor sommige mensen heb ik wel wat gehaakt ( die krijgen jullie ook 
nog te zien), de rest krijgt een hand gemaakte kerstkaart. Hieronder zien jullie er een paar.


Het eerste kaartje komt uit 'Janneke Brinkman-Salentijn Kerstboek' een boekje waar alles in zit, 3D 
vellen, decoratie en achtergronden. Deze heb ik dan ook gewoon na gemaakt, een paar sterretjes en een
tekst zijn er nog extra bijgevoegd. De andere 3 kaarten komen uit het 'Kerst 3D Boek' van Francien
Katten. Ook dit is weer zo'n compleet- maak-boekje.  De tweede kaart heb ik wel nagemaakt, de twee
onderste heb ik een sterretje bij geborduurd en gebruikt gemaakt van verschillende kleuren papier.

 Een leuke hobby, ik ben blij dat ik weer wat meer mee doe! Hopelijk vinden jullie het ook leuk om
wekelijks wat kaarten van mij te zien. Zoals altijd ben ik weer benieuwd naar jullie reacties 


You May Also Like

17 Reacties

  1. Heel leuke kaartjes! Gek genoeg wil het bij mij dit jaar totaal niet, geen inspiratie :-( Maar jij bent goed op weg. "Moet" je er nog veel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik 'moet'er geen meer, de gemaakte kerstkaarten zijn weer klaar voor dit jaar. Had er wel meer willen maken maarja. Nu ga ik weer verder met 'gewone'kaarten maken. :)

      Verwijderen
  2. waw, prachtig. je kan dat heel goed, chapoo

    doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een leuke hobby,
    maar met te veel hobby's
    moet je af en toe een keuze maken.
    Je kaartjes zijn keileuk geworden.
    Katten blijven sowieso leuk.
    De linkse onderin lijkt wel
    een beetje op Raion♥.
    Veel plezier met kaarten maken ^..^

    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Michelle.
    Wat ben je toch creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kerstkaarten ;) Mijne is ook erg mooi!
    Dankjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan, ik en blij dat je hem mooi vindt.

      Verwijderen
  6. Erg leuke kaarten! Zo leuk katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes. Ik vind het ook erg leuk om kaarten te maken. Maar ja, te weinig tijd. Vind ook erg leuk dat je ze op de blog laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten. Altijd leuk als je iemand blij maakt met een zelfgemaakt kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! Ik heb ze dit jaar ook zelfgemaakt. Wilde bij iedereen wat voor bij in de envelop haken, maar dat wilde niet lukken. Leuk om meer zelfgemaakte kaarten te spotten op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wou ik dus ook doen, maar had er ook niet genoeg tijd en zin voor.. Volgend jaar weer een kans voor ons beide ;) Ik maar denken'zouden ze dat allemaal wel leuk vinden als ik wat meer post over mijn eigen kaarten' :P gelukkig dus wel!

      Verwijderen
  10. Wat een leuke kaarten, daar is een ontvanger vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben 1 van de ontvangers. Heb de kaart linksboven ontvangen, met een lief stukje geschreven erin! Erg mooi meid, bedankt. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥