School perikelen

by - november 30, 2012

Op het moment is het (voornamelijk door mijn rug problemen) hier allemaal een beetje
warrig. Ik mis veel lessen,zit veel thuis, ik haal de dagen door elkaar, ik heb het gevoel
dat ik dingen vergeet en misloop. Ik krijg vaak  de vraag van mensen 'En hoe ga je dat
nu doen met je opleiding?' Een logische vraag  maar ik weet het antwoord nog niet.
Op zich is er veel mogelijk in goed overleg.  De kans dat ik alleen langer over mijn
opleiding doe is wel aanwezig, omdat ik misschien minder uren ga maken en ze
verspreid. Dus opzich is dat positief nieuws, hopelijk veranderd dit niet maar je kunt
sommige dingen zoals je gezondheid soms gewoon niet veranderen. En moet je soms
zorgen dat het niet erger of slechter wordt, ook al kost het je iets. Ik hoop volgende
week een gesprek met mijn coach te kunnen inplannen zodat het allemaal wat
duidelijker wordt en de chaos in mijn hoofd ook wat minder wordt. De aankomende
feestdagen maken dit ook niet minder zoals jullie kunnen begrijpen. Dit weekend wordt
alles weer eens op een rijtje gezet, wat is nu echt  belangrijk en wat moet ik nu als eerste
gaan  afhandelen/behandelen of echt over  na gaan denken? Pen en papier zullen erbij 
worden gepakt en mijn gedachtes en gevoelens zullen hierop worden geschreven.


'Alles komt goed, op wat voor manier dan ook' zoals mijn vriend altijd zegt
maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Daarom wordt er zoveel
mogelijk van kleine dingen genoten, zoals van mijn bloeiende Ranonkeltjes.
Met dit berichtje wil ik deze week afsluiten en kijk ik uit naar het weekend,
een weekend die ik samen met mijn vriend en onze dieren ga doorbrengen.

Een fijn en creatief weekend toegewenst :)


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid (naast een berg beterschap natuurlijk); ik hoop dat je tot aanvaardbare keuzes komt en je het jezelf leefbaarder kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met al je keuzes die je nog moet maken, mooie bloemen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je ondanks alles een fijn weekend wensen.
    Liefs mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes! En toch een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥