Kerst kereltje

by - december 18, 2012


Het is alweer eventjes geleden dat ik over mijn haakwerkjes heb geschreven maar laatst konden 
jullie dit leuke kereltje al hier zien.. En zo'n leukerd verdiend natuurlijk een logje voor hem alleen ^^
Ik heb hem twee keer gemaakt, eentje voor een vriendin die gek op kerst is als verjaardag cadeau
en eentje voor mijn moeder, die gek is op pinguïns als een vroeg kerstcadeautje. Beide werden
goed ontvangen. Ik heb hem helemaal van restjes wol kunnen maken, ruimt mijn wol bak weer
mooi op zo'n projectje :)  Hebben jullie dat ook, dat je altijd projecten voor anderen maakt en
 eigenlijk nooit iets
voor jezelf? Ik heb het patroontje hier gratis gevonden.


You May Also Like

14 Reacties

  1. Die is zo leuk!
    Ik ga straks ook het patroon maar eens opslaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droppie! Ik snap heel goed dat die goed ontvangen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerdje! ja, tis altijd leuk om iemand blij te maken, dat herken ik. En over je vorige post..ik voer idd ook de vogels...heerlijk om naar te kijken...al die malle capriolen die ze uithalen en het gebekvecht ;) om een paar zaadjes terwijl er genoeg is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, sommige mensen zeggen wel eens dat vogelvoer zonde van het geld is omdat je er niets aan hebt en vogels genoeg voer kunnen vinden (ben ik het niet mee eens maargoed) maar vind dat je inderdaad er heel veel van terug krijgt als je die vogeltjes lekker ziet eten :)

      Verwijderen
  4. Het is het leukst als je iets voor een ander maakt!
    Bovendien zou mijn huis helemaal vol staan als er nooit eens iets weg gaat.
    Maar ook voor mijzelf haak ik best eens wat, ik heb mutsen, sjaals en bolerootjes genoeg.Toch haak ik liever iets voor een ander, vaak heb je dan een origineel cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gedaan, je banner met witte sneeuw vlokjes die passeren, chopoo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het was het even zoeken maar je hebt hele leuke codes daarvoor. Ik stuur je hem wel even ;)

      Verwijderen
  6. WAt is ie super de super leuk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dingen toch ook wel zelf hou. Als ik het klaar heb kan ik er zo moeilijk afstand van doen haha. Ook gaat er genoeg naar familie en vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig gehaakt kerstbeestje.
    Ik moet denken aan een harlekijntje van stof met een pantykoppie, dat ik op de opleiding KV-JV ( Kinderverzorging-Jeugdverzorging)moest maken)alweer 32 jaar geleden. Die gaf mij ook zo´n knuffelgehaltegevoel maar de non die voor de klas stond dacht daar anders over. Ze hield hem omhoog en zei dat hij slordig was afgewerkt, was ook zo maar hij was zo lief om te zien. Net als jouw kerstdiertje. Dat is weer eens wat anders dan pannelappen en kleedjes haken wat wij deden in de Middeleeuwen hahaha. Ik ben 50 dus een stuk ouder dan jij Michelle.
    Ik blijf je hier volgen hoor. Ik geniet van jouw creatie´s.

    Lieve groet van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen waren ze een stuk strenger met dat soort dingen denk ik ;) Tegenwoordig heb je hele leuke patronen inderdaad, haak je zelf nog dan?
      Bedankt voor je lieve reactie en leuk dat je langs (blijft) komen ;)

      Verwijderen
  8. Wat een cutie! Erg leuk :)
    Ik vind voor anderen iets maken ook altijd leuker! Maar wil nu wel een leuke sjaak haken of breien...meestal duurt het ook langer voordat ik voor mijzelf begin ipv een ander hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥