Kerstversiering

by - december 20, 2012

Dit jaar hebben we niet zo heel veel versiering, veel is in de kerstdoos op zolder gebleven.
Onze inrichting en smaak veranderd, geen kitscherig kerstdingen meer maar meer natuurlijke materialen
met soms een vleugje kerst/winter .Met deze foto's laat ik jullie een kijkje nemen in ons huis..

Nog niet in bloei..


Zilver met Blauw is onze kerstboom net zoals vorig jaar

Altijd gezellig, veel kaarsjes aan..

De kerstkaarten hangen nu aan een slinger, elke kerstkaart wordt
door een clipje vastgehouden en hier zit ook een lampje in

Mijn mooie nieuwe krans op de schouw, niet echt kerstig maar deze verdiend
toch wel een plaatsje in dit logje? De kerstballen die erbij liggen heb ik wel zelf gebreid.




Dat was het alweer. De planning was om meer dingen zelf te maken dit jaar, dit is helaas
niet gelukt. Al mijn vrije tijd ging in uitstapjes, haak-en brei werkjes voor anderen en in de 
kerstkaarten zitten. Volgend jaar weer een kans, en mijn kerst inspiratie mapje loopt nu al
over van de ideeën ^^ 



You May Also Like

7 Reacties

  1. Dat heb je toch heel sfeervol versierd, vind ik.
    De gebreide kerstballen zijn goed gelukt, doe ik je niet na. Geniet er van op jullie eigen manier, dat is voor jullie de beste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg gezellig uit! Dat uiltje is liev <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi ja heel herkenbaar...al die plannen en leuk ideeën! er is ook zoveel leuks maar ja de tijd hé...die ontbreekt nog weleens. maar je hebt het gezellig thuis gemaakt, heel sfeervol. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er heel gezellig uit, fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel sfeervol.
    Ik wens jullie fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Wat gezellig zo allemaal en ja kaarsjes horen daar zeker ook bij.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥