Zondag 4 Nov

by - november 04, 2012

Een kleine indruk hoe mijn vorige zondag eruit zag. Alle foto's behalve van
de Mini Autumn Cat Magic zijn in het bos gemaakt. Bij dat bos zit een stichting
genaamd Dragonheart. Ze geven informatie over uilen, ze vliegen met de uilen
en ieder weekend gaan mensen verkleed zoals in de Middeleeuwen en laten ze
de oude oude ambachten zien. In de winkel die erbij zit kan je de kleding en 
gerelateerde spullen uit die tijd kopen. Ook is het een prachtige locatie voor 
(trouw) feesten en foto's. In dat bos lopen Vriendlief en ik veel de laatste tijd
maar vandaag ga ik weer eens met mijn ouders, natuurlijk wordt er aan
Dragonheart ook een bezoekje gebracht. #Grappig: de uilen hebben allemaal
 namen uit de Lord Of The Ring films. Hieronder zie je Elrond en Rohan.


De MACM groeit ook mooi, van de week zal ik de laatste benodigde kleuren
kopen. Ieder steekje zal dan gezet kunnen worden. Gisteren heb ik alle kleurenkaarten
afgemaakt dus het draad kan er gelijk op. De komende tijd zal het misschien  weer wat
stiller worden op blog en op handwerk gebied, mijn lessen starten namelijk  weer.
Na weken vakantie en stage dagen begint het school leven weer. Morgen zal ik
meer informatie over dit jaar krijgen en zo ook mijn lesrooster. Ik ben erg
benieuwd hoe mijn derde leerjaar eruit zal gaan zien!

En als laatste maar zeker niet het minste : mijn nieuwe layout.
De indeling van deze site zal de komende tijd nog wel veranderd worden maar
de layout is nu helemaal af. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.. ^^

Ik wens iedereen nog een fijne en mooie zondag,




You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat ga je snel met je borduurwerk, leuk om te zien. De foto's zien er mooi uit, net zoals je lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, geniet van de vrije tijd die je straks nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en prachtige uilen hebben ze daar.
    Succes met het weer in de klas zitten, zal wel weer even wennen zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend bos! Waar is dat, als ik vragen mag? Ik wil het wel een keer bezoeken en zeker die stichting ook, ik vind roofvogels prachtig en bossen natuurlijk ;-)

    Mooie foto van jou!
    Succes met de voortzetting van school!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag je ;) Dat bos kan je in Enschede vinden.
      http://www.dragonheart.nl/contact

      Verwijderen
  5. Leuke foto's!
    Nog een fijne Zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Bossen liggen er nu in de herfst prachtig bij hé, met hun mooie kleurencombinaties nu !
    Geweldige foto's en je blog-LO is ook tof geworden !
    Succes met alles verder en hopelijk hou je toch wat tijd over om nog te kunnen borduren.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Michelle,
    Aan de mooie foto's kan ik zien dat je geweldig hebt genoten van je dag.
    Je LO is ook mooi, maar de vorige vond ik meer jou.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's! Bijzonder die uilen, ik vind het zulke mooie dieren. Je blog ziet er mooi uit! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥