Kaarten Project & Kerstbal-beestje

by - november 06, 2012


Af en toe zagen jullie al wel iets nieuws op de site verschijnen, zo ook wat nieuwe
tabbladen bovenin de balk. De pagina 'Kaarten Project' is erbij gekomen. Daar zal
ik gaan bijhouden hoeveel kaarten ik per week maak. Want ik heb mijzelf voorgenomen
om minimaal 1 kaart te maken per week.Om deze leuke hobby niet uit het oog te verliezen.
En omdat ik vaak geen kaarten op voorraad heb liggen als ik er eentje nodig heb en er 
snel eentje maken komt er vaak niet van. Om alvast wat inspiratie op te doen heb ik laatst
bij de Action 2 leuke pakketjes om zelf kerst kaarten te borduren gekocht. En natuurlijk
een dik pak met mooie achtergronden, om de kaarten net even iets op te fleuren! 

Naast kaarten maken ontstaat er af en toe ook een gehaakt beestje. Ik ben op het moment
vooral bezig met de Kerstbal-Beestjes. Ik heb er nu 3 af en ik denk dat ik 7 nodig ga 
hebben. Dat wordt nog even door haken dus, gelukkig duurt de kerst nog wel even!

Morgen heb ik voor het eerst in 4 maanden weer school, gelukkig heb ik super
mooie uren, van 10:30 tot 14:15 dus dat gaat helemaal goed komen!


You May Also Like

7 Reacties

  1. Veel plezier met je kaarten project! Succes op school morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schattig kerstbal-katje!
    We zien alle mooie kaartjes wel verschijnen, hoop ik?
    Je blog ziet er prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met het kaarten maken, ik kan het ook niet laten, het is gewoon te leuk al moet ik eerlijk bekennen dat haken/borduren net iets hoger op mijn lijstje staat. Leuk voor het kerst dti soort dingen maken? Veel succes met school. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Action heeft leuke dingen.
    Ziet er goed uit het kerstbal-beestje! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke dingen maak je

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met het kaarten maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo bezig te zijn! Ik heb ook weken geleden al kaarten, papiertjes & elementjes gekocht voor kerstkaarten! Gewoon omdat het een leuke aanbieding was en ik dacht daar kan ik mij goed mee vermaken. Binnenkort maar eens wat mee doen!
    Het haken schiet er bij mij regelmatig in..dan vind ik er geen tijd voor of doe ik liever iets anders. Ik hoop (en denk het ook wel) dat die liefde voor haken weer terugkomt. Het blijft een leuke hobby! Ipv verder haken aan mn deken zal het wellicht iets anders worden...ik heb wel zin in wat herfstig haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥